Thursday, October 27, 2011

::SEPANJANG HIDUP::

Aku bersyukur kerna dikurniakan kau sebagai kekasih ku....
kau membina mahligai untuk ku dan berlayar bersama ku.....
Dan aku di sini bersama mu...
kini aku ingin kau tahu.....
kau telah membuka pintu hati ku...
aku sering berfikir cinta itu mengelirukan...
tetapi sememangnya itu berubah apabila kau hadir......


Dan hanya beberapa kata yang ingin ku ungkapkan....
selagi ada hayat ku....
aku akan sentiasa bersama mu...
aku akan sentiasa disisi mu,jujur dan setia.......
sehingga akhir hayat ku.....
Aku akn mencintai mu......
terus mencintai mu....
selagi masih ada hayat ku....
selagi ada siang dan malam......
Aku bersyukur kerana dibukakan mata hati ku....
Kini dan selamanya....
Aku akan bersama mu.....


Jauh disudut hati ku , aku tahu......
Aku berasa bahagia bila memikirkan tentang dirimu......
Aku berdoa agar segala usaha kita diberkati...
Kaulah kekasih,teman dan kekuatan ku....
Dan aku berdoa agar kita bersama selamanya.....

Ne bukan gambar aku.....hihihi....
cantik gambar ne ...aku suka sgt2.....
bila la aku blh jadi mcm ne......
ish ish ish.....
sabar...sabar.....



No comments: